Stemningsbillede

JT3 klimas kvalitetspolitik

 

JT3 klima A/S vil indfri kundernes forventninger til firmaets ydelser og leverancer i enhver henseende og derved skabe tillid til virksomhedens faglige og markedsmæssige formåen.

 

Virksomheden ønsker at kunderne får det indtryk og den oplevelse, at deres synspunkter høres og at samarbejdet foregår ukompliceret og professionelt.

 

Dette betyder, at virksomheden vil bestræbe sig på at:

 

  • Medarbejder levet op til virksomhedens værdier
  • Firmaet leverer rette produkt til rette tid
  • Opfylde alle relevante kundekrav og overholde alle myndighedskrav i forbindelse med arbejde på køleanlæg.
  • Arbejde på at opnå en høj grad af tilfredshed hos kunder og andre interessenter
  • Ledelsen bidrager aktivt til at sikre den medarbejderuddannelse/-udvikling, som er nødvendig for at opfylde gældende politik og mål
  • Forbedre kvalitetsledelsessystemets effektivitet løbende

 

 

Kvalitetspolitik udarbejdet og vedtaget den 1. maj 2018